Deel je compliment met ons

Compliment & klacht

Tomaz kinderopvang

Deel je compliment met ons!

Bij Tomaz Kinderopvang werken we iedere dag met toewijding en liefde, om met aandacht en zorg te klaar te staan voor de kinderen en de ouders. Het betekent veel voor ons als je blij bent met wat we doen. Wil je dat met ons delen?

Via de knop “Ik heb een compliment of klacht” kun je eenvoudig je waardering aan ons doorgeven. We zorgen dat het compliment bij het juiste team terecht komt. 

Met jouw compliment geef je iemand een glimlach én laat je ons weten waar we het verschil maken. Dank je wel alvast, dat je daar de tijd voor neemt!

haute-stock-photography-subscription-bebe-collection-final-13 (1)

Tomaz kinderopvang

Heb je een klacht of zit je ergens mee?

De opvang van uw kind doen we samen met jou als ouder en met het kind. Daarom vinden we het belangrijk om goed te luisteren. Heb je vragen, zorgen of een klacht? Laat het ons weten. We willen graag dat jij je gehoord voelt. Dus als er iets niet goed loopt, kijken we samen hoe we het kunnen verbeteren. Blijf er niet mee rondlopen want pas als we het weten, kunnen we er iets aan veranderen.

Compliment of klacht?

Je kunt altijd terecht bij de Locatiemanager of Pedagogisch Professionals. Liever je bericht online insturen? Neem dan via onderstaand formulier contact op.

“*” geeft vereiste velden aan.

Klachtenjaarverslag

Transparantie vinden we belangrijk. Elk jaar maken wij een klachtenjaarverslag. Hierin staat hoe we zijn omgegaan met eventuele klachten en wat we hebben gedaan om situaties op te lossen. We leveren dit verslag elk jaar in bij de GGD (verplicht) en delen dit ook met de al onze ouders van de betreffende opvanglocatie.

Klachtloket Kinderopvang

De locaties van Tomaz Kinderopvang zijn aangesloten bij de geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke klachtencommissie. Wij vinden het belangrijk als het contact met ouders zo open en transparant mogelijk is. Het Klachtenloket Kinderopvang is onafhankelijke instantie waar je als ouder terechtkunt als we er samen niet uitkomen en of niet tevreden bent met hoe wij de klacht hebben afgehandeld.